Petter-B Startet 1.Mars.2014 Del på Facebook Startet 1.Mars.2014 Jeg har forsøkt å finne gelcoat fargen på min SUN33 som ble støpt hos Sølversen Plast i Vestfold i 1996. Holms båtbyggeri som har levert båten mener at det var en Neste farge og kanskje 1200. Men har har ikke oversikt lenger over disse båtene. Er det noen eiere av SUN33 som kan hjelpe meg? De sluttet med denne grå fargen i 1997. Mvh Petter Sitér dette innlegget Hvorfor vi ikke har kjøpt bobil eller campingvogn? Jammen de flyter jo så dårlig.. Link to post
Jakob T Svart 2.Mars.2014 Del på Facebook Svart 2.Mars.2014 Prøv 2000 Der er den kvite som er mest brukt.Prøv på ein lite synlig plass. Sitér dette innlegget Link to post
Petter-B Svart 16.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Mars.2014 Har kontaktet Sølversen i Tønsberg. Han trodde gelcoat fargen het NESTE 1003. Men hvor kan man få tak i noe slikt? Sitér dette innlegget Hvorfor vi ikke har kjøpt bobil eller campingvogn? Jammen de flyter jo så dårlig.. Link to post
Petter-B Svart 17.Oktober.2015 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Oktober.2015 Traff en hyggelig kar på verdens ende i sommer som ga meg koden. Dessverre forsvant den info med telefonen ned i dypet. kanskje han er på dette forum, lå visstnok i Grimestad på Tjøme. Fram til 1997 hadde SUN en grå gelcoat som jeg dessverre ikke finner. Sitér dette innlegget Hvorfor vi ikke har kjøpt bobil eller campingvogn? Jammen de flyter jo så dårlig.. Link to post
adeneo Svart 18.Oktober.2015 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2015 (redigert) Jeg mener fargen er S-1204 / J-8008, også kalt off-white, og ble benyttet på Askeladden, Mamba, Sun33 og flere andre. S-1204 er Neste-koden (N-1204), og J-8008 er Jotun, det er samme fargen. Redigert 18.Oktober.2015 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.