Jump to content

Skrogtrekk fra Maritime?

Kenryd

Recommended Posts

Noen som har noe erfaring med skrogtrekket de selger på Maritim? Er delte meninger ute å går. Derfor litt i tvil om jeg skal velge det eller skrogtrekk med filt.

Har blitt fortalt at trekket fra Maritim skal være mer vanskelig å jobbe med, og ikke så lett å tilpasse skroget

gå til et båtbyggeri om du vet om noen. de selge småting som trengs. Inter trading på Tromøy eller Agder boat ved nidelva

Det er noe helt annet å jobbe med de med filt på en det tynne fra maritim.

Mvh Richard

Gleder meg til våren.....

gå til et båtbyggeri om du vet om noen. de selge småting som trengs. Inter trading på Tromøy eller Agder boat ved nidelva

Det er noe helt annet å jobbe med de med filt på en det tynne fra maritim.

Ja, har sjekket ut med Scand. Mulig jeg kan få kjøpt noe der :-)

Ser du kun har rette flater, og da er det visst helt greit, men har en Scand 26HC og der er ikke skrogsidene flate langs sidene, er det som visst nok kan være en utfordring :-)

Har brukt skrogtrekket fra maritim i hele min båt,og jeg er ganske fornøyd. Det er 3mm tykt. bilde

Ser du kun har rette flater, og da er det visst helt greit, men har en Scand 26HC og der er ikke skrogsidene flate langs sidene, er det som visst nok kan være en utfordring :-)

Mitt skrog er jo bølgete og er der problemet begynner sies det?

Jeg kjøpte dampvasker på jula som jeg dampet skrogtrekket medier jeg måtte strekke det,så det var ikke noe problem. I fronten av båten min er det ikke slette flater. Varmer du det opp,så er det lett og jobbe med. Dette er båt nr 3 jeg trekker om.

Nå pusser jeg opp en Scand atlantic. Bygger den om innvendig,så den blir som de nye 2014 modellene. Instrumentpanelet i den skal jeg bruke Carbon plater tenkte jeg. De skal jeg bestille på ebay. De andre båtene har jeg brukt teak,men det passer ikke inn her.