RolfA Startet 3.Mars.2014 Del på Facebook Startet 3.Mars.2014 Skal straks til å skru sammen en Mariner 4hk etter stempelbytte med tilhørende veivlager. Da denne er splitta der bærelagera er, lurer jeg på hvilken type pakningsstoff jeg skal bruke? Er metall mot metall, var ingen pakning der fra før av..... RolfA Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 3.Mars.2014 Del på Facebook Svart 3.Mars.2014 Vet ikke hva som skal brukes, men jeg for min del ville ha brukt Permatex av den svarte klissete typen. Men siliconbasert er sikkert ikke helt feil det heller.. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
gammabusa Svart 3.Mars.2014 Del på Facebook Svart 3.Mars.2014 Loctite 518, husk at dette stoffet må være tynt, ellers blir klaringen feil.... Sitér dette innlegget Link to post
FalconFantino 26 Svart 3.Mars.2014 Del på Facebook Svart 3.Mars.2014 Jeg satte sammen en mc motor med et syltynt lag tec7.. Er tett enda og det er vel 4-5år siden:-) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 3.Mars.2014 Del på Facebook Svart 3.Mars.2014 Eller loctite 510 Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
RolfA Svart 3.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mars.2014 Tenkte litt på Permatex jeg og, da jeg har det liggende på verkstedet. Har god erfaring med den fra før av... Men leste et sted at man skal bruke Yamabond 4. Hvor får jeg kjøpt det? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.