Jump to content

Lensepumpe til gh10 jolle

kjetillunde

Recommended Posts

Har du strøm så.

Gutten har en GH 10 den monterte jeg en membran pumpe fra biltema med slange helt ned i bunnen i båten. og borret hull under bakerste toft. Kom regn vann ned i dobbelbunnen hele tiden. så vi monterte likeså pumpeslangen helt ned og festet den der. Enkelt og greit. Pumpa monterte vi på siden av fører bak. Enkel å betjene fra kaia og kjøreposisjon..

Åja... så kult! :smiley: Har du mulighet å legge ut noen bilder av det? Så jeg får se hvordan det er montert? :smiley:

Var det en eller to pumper? Kun i dobbeltbunn eller i bunn av båten i tillegg?

Jeg har faktisk prøvd den bølgepumpen men en dag jeg kom til båten var den ødelagt. Må ha vært bølgene som ødela den, litt dårlig kvalitet syns jeg... 600kr rett ut av vinduet.

Har du strøm så.

Gutten har en GH 10 den monterte jeg en membran pumpe fra biltema med slange helt ned i bunnen i båten. og borret hull under bakerste toft. Kom regn vann ned i dobbelbunnen hele tiden. så vi monterte likeså pumpeslangen helt ned og festet den der. Enkelt og greit. Pumpa monterte vi på siden av fører bak. Enkel å betjene fra kaia og kjøreposisjon..

Hvor plasserte du batteriet? Det må vel være beskyttet for vann?