kjetillunde Startet 5.Mars.2014 Link til dette innlegget Startet 5.Mars.2014 Jeg har en jolle som ikke er selvlensende og jeg vil gjerne slippe å øse vekk regnvann hver tur. Kan en Rule 360 fungere? Noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
Scand7100 Svart 5.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2014 Har du strøm så. Gutten har en GH 10 den monterte jeg en membran pumpe fra biltema med slange helt ned i bunnen i båten. og borret hull under bakerste toft. Kom regn vann ned i dobbelbunnen hele tiden. så vi monterte likeså pumpeslangen helt ned og festet den der. Enkelt og greit. Pumpa monterte vi på siden av fører bak. Enkel å betjene fra kaia og kjøreposisjon.. Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 5.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2014 Åja... så kult! Har du mulighet å legge ut noen bilder av det? Så jeg får se hvordan det er montert? Var det en eller to pumper? Kun i dobbeltbunn eller i bunn av båten i tillegg? Sitér dette innlegget Link to post
Allegro27 Svart 6.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2014 En bølgepumpe kan også være et greit alternativ hvis man ikke har tilgang til strøm.. http://www.maritim.no/?enc=%99&page=search&action=search&shop=maritim&searchStr=b%F8lgepumpe Sitér dette innlegget Link to post
Scand7100 Svart 6.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2014 Jeg kan se om jeg har noen gamle bilder. Kun en pumpe. Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 6.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2014 Jeg har faktisk prøvd den bølgepumpen men en dag jeg kom til båten var den ødelagt. Må ha vært bølgene som ødela den, litt dårlig kvalitet syns jeg... 600kr rett ut av vinduet. Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 7.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2014 Jeg kan se om jeg har noen gamle bilder. Kun en pumpe. Ja det hadde vært knallbra! Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 10.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2014 Scand7100: hva gjør dere med regnvann som kommer i båten der man sitter? Øser dere for hver tur? Sitér dette innlegget Link to post
Scand7100 Svart 10.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2014 Ja. Vi øser for hver tur. Er jo bare regnvann. Som kommer inn. Får til bilder til helga. Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 15.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2014 Tar ikke det veldig lang tid å øse da? En gh kan jo romme ganske mye vann... men de synker vel heldigvis ikke. :-) Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 17.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2014 Ja. Vi øser for hver tur. Er jo bare regnvann. Som kommer inn. Får til bilder til helga. Gleder meg til å se bildene Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 23.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2014 Ja. Vi øser for hver tur. Er jo bare regnvann. Som kommer inn. Får til bilder til helga. Hei, har du fått tatt noen bilder? Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 28.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Mars.2014 Har du strøm så. Gutten har en GH 10 den monterte jeg en membran pumpe fra biltema med slange helt ned i bunnen i båten. og borret hull under bakerste toft. Kom regn vann ned i dobbelbunnen hele tiden. så vi monterte likeså pumpeslangen helt ned og festet den der. Enkelt og greit. Pumpa monterte vi på siden av fører bak. Enkel å betjene fra kaia og kjøreposisjon.. Hvor plasserte du batteriet? Det må vel være beskyttet for vann? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.