Hansi62 Startet 30.Mars.2005 Del på Facebook Startet 30.Mars.2005 Skal fikse noen sømmer på kalesjen som begynner å rakne noen steder. Hvaslags tråd bør jeg bruke? Har bare noen vanlige sysneller i skrinet til kona Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 30.Mars.2005 Del på Facebook Svart 30.Mars.2005 Hei. Du skal bruke polyestertråd omspunnet med bommull. Fikk en snellerest fra Måløy Båt og industrisøm selv for ikke lenge siden. Men den ble for tykk for symaskinen til amiralinnen, selv med dongerinål, så det endte opp med at jeg sendte kalesjen til Måløy for oppsying. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Suzuki Svart 31.Mars.2005 Del på Facebook Svart 31.Mars.2005 Sneller av denne tråden finnes hos SeaSea på Rud i Bærum. De er på 700m. Selv har jeg noen 2500m sneller av tilsvarende kvalitet. Tråden er, som Lars H. påpeker, reine hyssingen. Har du ikke skikkelig symaskin, klarer du neppe sy den selv. Janome`n min, som regnes som markedets kraftigste hjemmemaskin, klarer den med et nødskrik. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.