Erlend-S/Y Brizo Startet 5.Mars.2014 Link til dette innlegget Startet 5.Mars.2014 Har lest noen forslag her på forumet.Denne versjonen var ny for meg:http://youtu.be/y4loB_UGxw8 Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 5.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2014 Ja, det er bare å prøve? Sitér dette innlegget Link to post
pacuare Svart 5.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Mars.2014 Har prøvd, men uten kamera og svingkjøl. Mer krengning også. Var kanskje litt mye seil i forkant. Sitér dette innlegget Link to post
Allegro27 Svart 6.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2014 Det var også en måte å gjøre det på... Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 6.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2014 Stilig !! Må vise denne til en bekjent av meg, jeg har drevet og heist han opp og ned i mastens hans, gud vet hvor mange ganger, er vist stadig noe krøll der oppe.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.