johan2 Startet 6.Mars.2014 Link til dette innlegget Startet 6.Mars.2014 Noen som kjenner til firma eller personer som tar på seg å legge ut moringer/fortøyninger. Bryggen er ved mongstad i fensfjorden. mvh johan Sitér dette innlegget Link to post
kennilse Svart 6.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Mars.2014 Hei Har du sjekket denne: https://www.youtube.com/watch?v=ZimLMYK4VPI Vet ikke hvem som eier den, men holder vel til i Austrheim (Øksnes) Sitér dette innlegget Mvh Kenneth Link to post
Holmedal Svart 7.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2014 (redigert) Yesmaritime.no Gjør slikt, holder til på søreide. Redigert 7.Mars.2014 av Holmedal (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
junior 1 Svart 7.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2014 Hør med Valen Marine Sitér dette innlegget Link to post
Erica100 Svart 7.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2014 vestlandsbryggen.no, kan anbefales og mye billigere enn andre i området... Sitér dette innlegget Link to post
Utla Svart 9.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2014 Tria marina (marina solutions) på Askøy. Sitér dette innlegget Link to post
johan2 Svart 9.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2014 (redigert) hadde håpet på tips til noen som holder til i området der bryggen er, så man slipper lange transportetapper. men de som er nevnt er notert og mailer er sendt. men tar gjerne imot flere forslag Redigert 9.Mars.2014 av johan2 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 9.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2014 Men er det snakk om og legge ut en enkelt moring? Hvor stor moring snakker vi om? Hvor dypt er det på stedet? Har du moringen selv? Om det ikke er for stor moring så kan dette fint gjøres selv både med og uten dykker.... Jeg har lagt hundrevis av moringer og fortøyd brygger i øst og vest, og som regel betaler privatfolk dyrt for lite jobb. Men som sagt mye avhenger av størrelse på moring. Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
johan2 Svart 9.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2014 (redigert) flytebrygge trenger 2stk. forankringer vil opp i 500kg +++ pr. stk. pga isforhold. ca 6 meter dypt har ikke moringer liggende vil ikke ha dykker men en arbeidsbåt/lekter Redigert 9.Mars.2014 av johan2 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 9.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2014 Du kan høre med EB marine fra stavanger, de kan fort ha båt/lekter i området ditt.De opererer over hele vestlandet, kjenner ikke prisene deres.Ofte så finnes det også alltid en lokal helt gjerne en lokal fisker som har en arbeidsflåte tilgjengelig, som kan bistå..Hør rundt hos fiskerene om de vet om noen med lekter. Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
dude Svart 9.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2014 disse gutta er sikkert ofte forbi der. http://haalandmaritim.com/ Sitér dette innlegget Link to post
Otto R Svart 10.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2014 Vi skal mudre i havna vår i Molde, noen som har tips om firma som utfører dette ? Det er snakk om ca 7000m3. Sitér dette innlegget Link to post
Gulenpower Svart 10.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 10.Mars.2014 Hei Johan! Dette har eg moglegheit for å legge ut med bommen eller krana på fiskebåten min. Bommen er godkjent for 700 kg på full arm og krana for 2300 kg 1,5 meter utanfor skutesida. Eg bur i området, men båten er ikkje der no. Så det spørs jo sjølvsagt kortid du ynskjer å gjennomføre moringa. Ta kontakt med meg på PM om du dette kan vere noko du ynskjer hjelp til. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.