MSHEIMLY Startet 7.Mars.2014 Link til dette innlegget Startet 7.Mars.2014 (redigert) Hei, kjøpte i fjor høst en 28 fots kommedal med Marna M2 dieselmotor. Tanken bak dette var å ha noe å styre med mens jeg fullførte skolegangen i Stavanger. Dette viste seg å ikke la seg gjøre på grunn av mye reising og prosjekter på skolen. Båten er fin i treverket og motoren er i god stand. Styrehuset er ikke innredet med benker, men har selvsagt roret montert. Ellers har vi skiftet alt elektronikk og lagt opp nye lanterner og søkelys. Følger med ekkolodd og splitter ny startmotor.. Problemet er at jeg ikke vet hva disse er verdt og brukes å selges for. Legger ut noen bilder så kan dere vurdere hva den er verdt sånn ca. Redigert 7.Mars.2014 av MSHEIMLY (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 7.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2014 Kan den sjøsettes og kjøres for egen maskin, så er den nok godt salgbar En ganske lik båt,men bare 24fot, byttet eier for nesten 20.000kr for to år siden, medan ein anna båt, som står på land med litt mangler, slit de med å få gitt bort. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Møkkalasset Svart 7.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2014 Kan du få det du ga for den pluss påkost så er nok det det mest realistiske. Sitér dette innlegget Link to post
Ternen32 Svart 7.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2014 Realistisk så tipper jeg en plass mellom 20 - 30 000. om treverket er i god stand, Dette er en meget solid bygget båt, å godt salgbar om man treffer rett person Legg ut godt med bilder, både innvendig og utvendig, ta bilder som viser tilstanden på treverk, spant o.l. Jeg ville startet på 40 eller noe slikt for å måle markedet litt Sitér dette innlegget Eier av 1978 Furuholmen 32 Fly. Ternen sin Blogg: http://ternen.rashani.no/#home Link to post
Leieskipper Svart 7.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2014 Jeg fikk 30000 for min kommedal for en tid tilbake. Den var finere og i kjørbar stand. Sitér dette innlegget Link to post
Leieskipper Svart 7.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2014 Sitér dette innlegget Link to post
Hjeltefjord Svart 7.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2014 10-15 000 ville jeg sagt kunne være en realistisk pris etter min oppfatning. Forutsetter imidlertid at den er i operativ stand. Sitér dette innlegget Link to post
MSHEIMLY Svart 9.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mars.2014 (redigert) Innvendig bilde som den står nå Ytterligere har jeg kun funnet litt råte på ett spant på babord akterdekk.. Redigert 9.Mars.2014 av MSHEIMLY (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.