Jump to content

28 fots Kommedal skal selges, usikker på pris

MSHEIMLY

Recommended Posts

Hei, kjøpte i fjor høst en 28 fots kommedal med Marna M2 dieselmotor. Tanken bak dette var å ha noe å styre med mens jeg fullførte skolegangen i Stavanger. Dette viste seg å ikke la seg gjøre på grunn av mye reising og prosjekter på skolen. Båten er fin i treverket og motoren er i god stand. Styrehuset er ikke innredet med benker, men har selvsagt roret montert. Ellers har vi skiftet alt elektronikk og lagt opp nye lanterner og søkelys. Følger med ekkolodd og splitter ny startmotor.. Problemet er at jeg ikke vet hva disse er verdt og brukes å selges for. Legger ut noen bilder så kan dere vurdere hva den er verdt sånn ca.

bilde

bilde

Edited by MSHEIMLY (see edit history)

Kan den sjøsettes og kjøres for egen maskin, så er den nok godt salgbar :thumbsup: En ganske lik båt,men bare 24fot, byttet eier for nesten 20.000kr for to år siden, medan ein anna båt, som står på land med litt mangler, slit de med å få gitt bort.

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Realistisk så tipper jeg en plass mellom 20 - 30 000. om treverket er i god stand, Dette er en meget solid bygget båt, å godt salgbar om man treffer rett person :smiley: Legg ut godt med bilder, både innvendig og utvendig, ta bilder som viser tilstanden på treverk, spant o.l. Jeg ville startet på 40 eller noe slikt for å måle markedet litt :smiley:

Eier av 1978 Furuholmen 32 Fly.

Ternen sin Blogg: http://ternen.rashani.no/#home