fannefjord 2 Startet 7.Mars.2014 Link til dette innlegget Startet 7.Mars.2014 Har en gammel noack lyskaster med 250w stikkpære . Hvor kan jeg skaffe ny ? Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 8.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2014 Har en gammel noack lyskaster med 250w stikkpære . Hvor kan jeg skaffe ny ? Jeg har selv et par 250W Noack lyskastere ombord, for 24 V og kjøpte nettopp 3 nye pærer. Når du sier "stikkpære" så regner jeg med at du mener halogenpære med to tynne metallpinner som kommer ut parallelt i den ene enden? Dette er rimelig kurrante pærer som leveres bl.a. av forretninger som driver med skipselektro og elektrisk utstyr for lastebiler og busser. Lykke til! Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
fannefjord 2 Svart 8.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Mars.2014 ok . ser at Solhaug selger disse , men vet ikke om det går for oss private å handle med dei , Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.