fannefjord 2 Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 Har en gammel noack lyskaster med 250w stikkpære . Hvor kan jeg skaffe ny ? Quote Link to post
Poseidon Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Har en gammel noack lyskaster med 250w stikkpære . Hvor kan jeg skaffe ny ? Jeg har selv et par 250W Noack lyskastere ombord, for 24 V og kjøpte nettopp 3 nye pærer. Når du sier "stikkpære" så regner jeg med at du mener halogenpære med to tynne metallpinner som kommer ut parallelt i den ene enden? Dette er rimelig kurrante pærer som leveres bl.a. av forretninger som driver med skipselektro og elektrisk utstyr for lastebiler og busser. Lykke til! Quote Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
fannefjord 2 Posted March 8, 2014 Author Share Posted March 8, 2014 ok . ser at Solhaug selger disse , men vet ikke om det går for oss private å handle med dei , Quote Link to post
Recommended Posts