MaSa Startet 9.Mars.2014 Del på Facebook Startet 9.Mars.2014 Søkte nå etter butikken deres på nett og fikk opp masse resultater om at de gikk konkurs i desember i fjor? Hadde tenkt og opp og handle på mandag jeg, men det ser dårlig ut nå? Har iallefall ikke fått med meg at de er ute av drift før nå iallefall :/ Kommer ikke inn på hjemmesiden deres eller bestmarin siden deres!? Men kommer inn på bestmarin sidene til andre forhandlere. Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
HansT Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Hei.Ja trur de gikk konkurs i fjor,men de skal starte opp igjen litt nærmere down town. Er ikke helt sikker på om de har åpnet ennå men det er jo bare å kjøre opp og se h morgen. Mener jeg så ett slikt der oppe i går hvor det var skiltet "Nye bestmarin" rett etter tess. Sitér dette innlegget Link to post
Kenarn Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 De har startet opp igjen,de er naboen til orions renseri. E startet opp 1mars. Det var nesten ikke varer der,jeg kjører heller til Arendal hvis jeg skal ha en god del Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 De er oppe og går igjen,men har flyttet til Tollbugata,enda nærmere DownTown. Ligger rett ved det nye sjøfartsmuseet. De åpnet 1.mars,og jeg har vært innom der 4-5 ganger allerede;) Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
MaSa Svart 9.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Ok, takk for svar! Får iallefall reise opp og se hva de har tilgjengelig. Handler oftest i Arendal og Tønsberg selv, men blir litt langt for små innkjøp:/ Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
BjornLie Svart 9.Mars.2014 Del på Facebook Svart 9.Mars.2014 Min erfaring er at de får opp utvalget før vårpussen. Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.