Jump to content

Eldre Mercury 9.8 motor. Hvor kjøpe deler?

Warholm

Recommended Posts

Har vist seg vanskelig og skaffe deler til min mercury 9.8 påhengsmotor fra ca.85.

Finner delene på nett i USA men de har ikke lov å sende OEM deler ut av landet.

Noen som har tips om hvem jeg kan kontakte for deler?

Trenger toppdekselpakning og pakningene mellom platen som skiller kjølevannet og eksosen (Mercury GASKET, CYLINDER BLOCK TO BAFFLE PLATE)

Hei. Vurdert å bruke Jetcarrier? Da får du en egen "adresse" i USA og kan handle selv fra firma som ikke sender utenlands. De er ikke så galne på fraktpriser heller.

Tror nesten alle med gamle amerikanske biler og internett tilgjengelig bruker Jetcarrier :wink: Har bare hørt lovord om opplegget. Selv har jeg konto, men har ikke hatt behov for å bestille enda. Det blir noe annet når jeg skal gå i gang med en grundigere oppussing av bilen, da melder fort behovet seg.

Jetcarrier ble løsningen, ble til og med noen kroner billigere i porto ved å sende via jetcarrier da boats.net hadde en høy standard porto for å sende ut av USA. Sjekket opp med ravns-garage. De hadde ikke, men nettstedet er bookmarked for fremtidig bruk.

takk for hjelpen :smiley: