freelander2002 Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 God kveld i stugu:) Pakningen i takluken i kabinen har gjort sitt og er moden for å skiftes ut. Fjernet gammel pakning og det slo meg at ny kunne bli vanskelig å finne... Fant ingen svar her inne annet en at flere eiere av Skibsplast har hatt problemer med pakning/ utett luke. Så noen må ha funnet noe som passer og virker. Når jeg ser på Biltema sine sider finner jeg noe som er svært lik http://www.biltema.no/no/Bygg/Beslag/Vindu/Tetningslist/Fugeband-BG1-88067/ Noen som har brukt denne eller har link til noen som selger noe dugendes ? Polar 17 Bowrider Prototype Skibsplast 660 TDI 2.8 Gi meg et fast punkt, og jeg skal flytte jorden !! Arkimedes Link to post
glalaks Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Sendt pm Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Guest Posted March 26, 2014 Share Posted March 26, 2014 Jeg har samme problemet med pakningen til takluka på min Marex Holiday 770. Fant du noen som selger pakninger? Jeg sliter med å finne det ut. Annet enn den typen du linker til. Link to post
Recommended Posts