Jump to content

Volvo Penta reparatører Lillesand/Grimstad?

cektopa

Recommended Posts

Hei

Har en volvo penta Md5a som ikke starter. Lurer på om noen her inne kjenner noen som kan se å evt fikse en slik en. Prøver å være litt tidlig ute, da det er kaos ute i mai! Er det noen som vet om noen som kan se på det, evt fikse det eller noen som kan hjelpe meg på riktig vei setter jeg pris på det!:)

Tror ikke det er noe veldig alvorlig, stoppet plutselig opp under en tur, å det var veldig lite diesel igjen på tanken.. Prøvd å lufte og diverse, men jeg får det hvertfall ikke til å lurer på om det er noen andre som har bedre kjennskap enn meg

Takk for hjelpen

Mvh Alo 28

Er det lite diesel så prøv å fyll på en god del diesel. Minst tyve liter. Da blir det lettere for håndpumpen å få tak i diesel. Det er første tiltak. :-) kom tilbake med med tilbakemelding etter dette. Evt ring meg.. så skal vi nok få til noe. :-) du får nr på Im om du ønsker.

Endelig ble det Bobåt

Jeg har også en md5a, den stoppet også plutselig opp for to sessonger siden, fikk den igang igjen etter å lufte flere ganger, men det gikk kortere og kortere tid mellom hver gang den stoppet. Jeg endte opp med å kjøpe ny føde pumpe (uoriginal) fra drevia.se i lysekil til 990,- SEK, ift å kjøpe original pumpe med slange til ca. 2500 ,- NOK. Har ikke hatt problem med at motoren har stoppet etter dette.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...