Jump to content

Tips om bygging av kontor/pc hjørne

gregor

Recommended Posts

Hallo,

Skal lage et lite hjørne hvor jeg skal ha pc i båten.. Jeg er IT ingeniør og kan finne på å bli sittende der å jobbe i mange timer så trenger en bra løsning. Noen andre som har noe lignende? Hvordan er det egentlig med de fastmonterte stolene? Blir det ikke litt upraktisk når man ikke kan flytte de nærmere/lenger unna for å justere? Eventuelt hvordan plaserer man stolen i forhold til skrive pulten? Må beregne hvor mye plass jeg trenger og jeg er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det.

Redigert av gregor (see edit history)

Min prosjekt tråd for långedrag 44 i stål

https://baatplassen.no/i/topic/102735-prosjekt-långedrag-44-1980/

En stol på skinner, ala førerstolen i endel motorbåter, kanskje? Da kan du justere frem og tilbake. Velger du en løs stol bør du kunne feste denne på en eller annen måte når du skal seile. Det kan være tommelskruer mot fester i gulvet, stropper mot gulv, vegg eller annet, eller noe helt annet. Se på hvordan litt større seilbåter håndterer dette - det er endel større seilbåter som har løse stoler...

Det høres ellers ut som om du beskriver et litt romslig kartbord med tilhørende stol. Igjen - se hva andre større seilbåter har gjort.

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...