Vanntett Startet 11.Mars.2014 Del på Facebook Startet 11.Mars.2014 Har Wallas varmeapparat som går på lampeolje i båten. Denne blåser varm luft ned i kabiner gjennom svarte plastbelagte aluminiumsslanger på 75mm: Har lyst til å "ommøblere" litt på slangene, for å få varme ned til forkabinen. Er det akseptabelt å legge en slik slange inntil dieseltank og diesel påfyllingsslange, som vist her? Eller er dette helt uakseptabelt..? Tenker da mest på evt. brannfare, men også at det kanskje kan påvirke diesel/tank/slange negativt hvis dette utsettes for konstant varme. Det er mulig jeg kan isolere slangen med noe, hvis det hjelper.. Sitér dette innlegget Link to post
Miss Amalie Svart 11.Mars.2014 Del på Facebook Svart 11.Mars.2014 Ikke noe problem! Kjøp en isolasjonsstrømpe. Ca. kr. 300,- for 2-3 meter. Både Maritim og andre selger dette. Har akkurat gjort det selv. Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
Vanntett Svart 11.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Mars.2014 Når jeg kan gå den veien med slangen så blir plutselig alt mye enklere. Takk for svar! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.