aileenll Svart 13.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2014 om du har kjøpt en tillegskvote hos ice, og du ikke bruker den opp i løpet av måneden, så blir resten liggende til neste gang du har brukt mere enn abonnementskvoten. Det tror jeg ikke så mange av de andre leverandørene kan skilte med! Sitér dette innlegget Aileen ll Link to post
Bitteliten Svart 14.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2014 tilleggskvotene forsvinner vel etter ett år eller noe sånt? Glomex har forøvrig kommet med et interessant produkt nå: http://www.glomex.it/public/airwaves/ita/airwaves-2013-10.pdf Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 14.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2014 Har du pris på utstyret ? Fant ikke da jeg kikket. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Euklid Svart 14.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2014 Glomex Webboat har listerpris på €780 eks MVA. Ser de også har en ren antenne til €189, men klarer ikke finne ut noe om hvordan oppkobling av slikt skal foregå. Sitér dette innlegget Link to post
Kaftein ØL Svart 14.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2014 ER så utrolig glad for å slippe å ha noe med det fordømte ICE selskapet å gjøre! Elendig dekning absolutt overalt hvor vi ferdes utenom på hytta, hvor det ikke er få andre brukere. Der fungerer det faktisk ganske bra, men ingen andre steder. Har NetCom mobilt hjemmebredbånd (100gb/5-600 kr måneden inkl. mva) og dette fungerer lynraskt omtrent over alt hvor vi ferdes. Nettet brukes mye og daglig og er eneste intnettoppkopling vi har. Ved nedlasting går det gjerne rundt 3 mb/sek, nett-TV, youtube, netflix o.li. går helt sømløst på høyeste oppløsning, selv når det er flere tilkoplet som deler "linja". Utrolig deilig å endelig få tilgang på skikkelig internett selv om en bor i båt Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 14.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2014 Helt herlig med dere som forlater ICE. Så blir vi som er svært fornøyd med ICE enda mer fornøyd når det blir færre å dele båndbredde med,- ha det! Service fra ICE? Sendte dem en mail i dag, og svaret kom allerede etter to timer. Feil på lader til router? Klaget pr. mail, og ny lader i posten kostnadsfritt etter to dager. Dekning? Aldri uten mellom Oslo og Göteborg. Hastighet? Mellom 2 og 8Mbps. Problem med USB-dongle? Fikk R90 router kostnadsfritt tilsendt. Pris for bruk i Sverige? Ikke noe ekstra. Kapteinen på Trudelutt (ikke KaFtein selv om øl er godt) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Artekno Svart 14.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2014 (redigert) Så snart jeg bukker under for Ice sin pengeutpressing og punger ut 400kr for 10GB ekstra 6 ganger i måneden så får jeg umiddelbart hastigheter på 4000-5000kbit/s. Hvis Ice faktist hadde levert 200kbit/s så ville det ikke vert nødvendig for meg å bruke 2400kr ekstra i måneden på kvotekjøp. Hilsen irritert Ice kunde. Skjønner ikke hvordan du bruker nettet. Har selv hatt 12 GB i mnd på Ice i flere år. Har kun én gang måtte utvide kvote, og det var da en av mine ansatte hadde sett sport på tv i arbeidstiden. 2400,- ekstra i mnd, vet din kone hva du ser på i båten??! ;-) Redigert 14.Mars.2014 av H-35 (see edit history) Sitér dette innlegget Maja - LI6522 - MMSI: 258 137 150 Link to post
Artekno Svart 14.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2014 ;-) Sitér dette innlegget Maja - LI6522 - MMSI: 258 137 150 Link to post
Lars H. Svart 14.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2014 Vi har vel et eget navn på slike som rexx som bare skriver et innlegg (samme innlegg på to steder) for å sende ut dritt? Og ikke har vedkommende giddet å logge seg på igjen for å sjekke reaksjonene siden han skrev innlegget heller. Men å trigge oss som er fornøyd eller misfornøyd med ICE, - ja det har gnomen klart. Halleluja" Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Gammelstyrmannen Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 Der jeg har hytta på Sande i åptafjorden har ikke Telenor dekning, så her bruker jeg Ice og har brukt dette i 3 år og vært kjempefornøyd. Trenger jet noe ekstra nett i båten tart jeg bare routeren med meg med batteri i. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 20.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Mars.2014 , vet din kone hva du ser på i båten??! ;-) Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.