Jump to content

Kjøp av kartplotter i Askim

qwerty

Recommended Posts

Hei.

Er det noen båtfolk i Askim som kan være behjelpellig i forbindelse med kjøp av en kartplotter?

Min sønn har kommet i kontakt med en person via internett, som skal selge en "ubrukt" kartplotter.

Er i utgangspunktet litt skeptisk til kjøp av "ubrukt" produkter, "kjøpt av en kompis", med forklaring at båten er solgt osv.

Siden vi bor i Trøndelag så er en eventuelt handel basert på tillit og de opplysningene som blir gitt.

Jo, man skal stole på folk, men... man vet jo at handel via nett kan fort bli til en historie der "selger lurte kjøper".

Vi har ingen kjente rundt Askim som kan sjekke opp før et eventuelt kjøp.

Men kom til å tenke på forumet, om det er noen som kunne dratt å sett plotteren og om alt er som det blir opplyst.

Alle her er også ukjente mennesker, men man har interesse for båt og utstyr, samt tror båtfolk her inne er til å stole på.

Ingen dum ide, håper nokon har sjans.

Sist eg bestilte noko brukt til båten frå ein selger på finn.no , så åpna eg pakken og fann noko heilt anna...selger kunne likegodt sendt meg gråstein. Men eg fikk ettersendt det eg oprinnelig hadde avtale om i mail, etter ein tlf.

Yanmar 6LYA-STP 340hk