Efre Startet 13.Mars.2014 Del på Facebook Startet 13.Mars.2014 Kobbernagler Stavanger regionen evt. postordre.Lengde 4". Kun til spantene jeg trengerHvem kan ha dette?(eller skal jeg ute å spikke einarkvist?) Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 13.Mars.2014 Del på Facebook Svart 13.Mars.2014 Du får ikke kobbernagler i butikk i Stavanger lengre så vidt jeg vet. Helge R. Myhre var siste butikken som førte slikt. Kanskje Jama Marina har, men tviler. Selv har jeg pleid å bestille fra Faannessen i Bergen, har god erfaring med dem. Alternativt Høvedsmann.no. Sitér dette innlegget Link to post
sindre50 Svart 13.Mars.2014 Del på Facebook Svart 13.Mars.2014 ring skipshandler eidsvik i ålesund Sitér dette innlegget Link to post
Efre Svart 13.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mars.2014 (redigert) Kjøpte av Myhre sist jeg var i trebåtmodus ja.Bestilte utenbysfra til fornuftig kilopris.Det har blitt et ganske lite, men fremdeles absolutt trivelig miljø.Der var brukt jern på spantene og kopper ellers. Egentlig har jeg lite i mot jern, men med blanding av andre ting og uten offeranode går det jo heden...Eller........egentlig har jeg noe mot jern Redigert 13.Mars.2014 av Drollepumpen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ipanema1 Svart 13.Mars.2014 Del på Facebook Svart 13.Mars.2014 Jeg mener å ha sett kobbersøm hos Maritim i Stavanger, under trappen der de har det gamle lageret etter Siddis-tiden. Sitér dette innlegget Link to post
Treskolars Svart 13.Mars.2014 Del på Facebook Svart 13.Mars.2014 Baardsen & søn i Haugesund har kobbersøm. De har nettbutikk Sitér dette innlegget Link to post
Lundefugl Svart 13.Mars.2014 Del på Facebook Svart 13.Mars.2014 Sverre Naustvik Slipp & Båtbyggeri på Hundvåg. Sitér dette innlegget Link to post
Efre Svart 13.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mars.2014 Naustvik ja.....Selvfølgelig ville han ha hatt Nei jeg er lite kjent med hvem som holder på i distriktet for tiden, men Naustvik vet jeg jo om. Har gjort mye pent arbeid.Og Ingi på Buøy. Forrige gang jeg var der var mens Balchen selv var der :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.