snurresprett Startet 14.Mars.2014 Link til dette innlegget Startet 14.Mars.2014 (redigert) Hei, har en Bayliner 2355 97modell, som jeg er meget godt fornøyd med. Men badeplattformen er dessverre litt liten. Jeg har trålet nettet etter muligheter, og kommer fram til en leverandør: http://www.swimplatforms.com/ De har en fin modell og jeg liker hvordan den ser ut. Men jeg har null peiling på hva slikt bør+kan koste? De skal ha 1395 dollar for selve badeplattformen, og like mye i forsendelse.. er dette dyrt? kunne gjerne hatt noe som er billigere.. er det noen som har tips? Redigert 14.Mars.2014 av snurresprett (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
shyggen Svart 14.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2014 Vil si at det var rimelig, 16000,- for ferdig plattform.. er den lagd til den båten da? bare og montere? Trur ikke du finner noe billigere.. er noen som har tatt av og forlengt plattforment selv.. å dær har material kost. akkurat passert 5sifra beløp.. Blir vell mva på dette og? Mvh Raymond Sitér dette innlegget Link to post
Baatlaus Svart 14.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2014 Husk mva på både produkt og frakt. Totalt så kommer denne på ca 21 200 samt noen hundrelapper i handling og tollbehandling i Norge. Om de sender gratis internt i US kan jeg skaffe billig frakt for deg fra Florida. Har 4 vannjet på henger som skal sendes om ca 3 1/2 uker. Kontakt meg i så fall for mer info. Sitér dette innlegget Link to post
Baatlaus Svart 14.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2014 Har forresten erfaring med produktet på tidligere båter. God kvalitet, enkel montering, godt pakket inn i egen krybbe. Rask shipping. Med andre ord! Bare positivt å si! :) Sitér dette innlegget Link to post
shyggen Svart 15.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 15.Mars.2014 Pris jeg fikk var 2200$ pluss 200$ og 600$frakt sjøveien 900$ for raskere frakt til 3m bred båt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.