Jump to content

Forlenge badeplattform Bayliner 2355

snurresprett

Recommended Posts

Hei,

har en Bayliner 2355 97modell, som jeg er meget godt fornøyd med. Men badeplattformen er dessverre litt liten.

Jeg har trålet nettet etter muligheter, og kommer fram til en leverandør: http://www.swimplatforms.com/

De har en fin modell og jeg liker hvordan den ser ut.

Men jeg har null peiling på hva slikt bør+kan koste? De skal ha 1395 dollar for selve badeplattformen, og like mye i forsendelse..

er dette dyrt? kunne gjerne hatt noe som er billigere.. er det noen som har tips?

Edited by snurresprett (see edit history)

Vil si at det var rimelig, 16000,- for ferdig plattform.. er den lagd til den båten da? bare og montere?

Trur ikke du finner noe billigere.. er noen som har tatt av og forlengt plattforment selv.. å dær har

material kost. akkurat passert 5sifra beløp..

Blir vell mva på dette og?

Mvh Raymond

Husk mva på både produkt og frakt. Totalt så kommer denne på ca 21 200 samt noen hundrelapper i handling og tollbehandling i Norge.

Om de sender gratis internt i US kan jeg skaffe billig frakt for deg fra Florida. Har 4 vannjet på henger som skal sendes om ca 3 1/2 uker. Kontakt meg i så fall for mer info.