Geir Hel Startet 14.Mars.2014 Del på Facebook Startet 14.Mars.2014 Vudere å kjøpe båt eg kan bo i ett års tid. Lure på ka dokke synest om denne. http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=46261071&searchclickthrough=true Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
navid Svart 14.Mars.2014 Del på Facebook Svart 14.Mars.2014 Hmmmm..........Geir! Ikke noe prosjekt jeg vil anbefale i hvert fall. "Båten har nå ligget lenge uten puss, og fremstår som værslitt kosmetisk sett. Det er noe råte i øverste bordganger på begge sider ved røst-jern. også antydning til ørlite råte i dekk akter. bunnstokk til avslutning ved rekke akter SB er råtten. Båten trenger en real puss, og tilstanden ser nok verre ut enn den er". Tror du må sette den trykt på land i tilfelle. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 14.Mars.2014 Del på Facebook Svart 14.Mars.2014 Lukt på den først, da ! Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 14.Mars.2014 Del på Facebook Svart 14.Mars.2014 St.hansbål med båtfasong. Men er sikkert verdt noe, altså. Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Bøljan Svart 14.Mars.2014 Del på Facebook Svart 14.Mars.2014 (redigert) For å gå løs på et sånt prosjekt så må endel viktige kriterier oppfylles : Sterk rygg, mye pågangsmot, masse fritid, ugift og solid økonomi. Oppfyller du disse kriteriene. Ja da velger du en annen fix ferdig båt. Ellers blir du fattigere en noen gang Redigert 14.Mars.2014 av Bøljan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Knoxx Svart 14.Mars.2014 Del på Facebook Svart 14.Mars.2014 Det er ikke første april enda :) Om det ikke var en spøk: Mener du at du ville sovi godt i den der utpå vannet? Har ikke du erfaring med ubåter fra før? :) Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 14.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mars.2014 Vil ikke ha flere ubåter nei,så eg dropper å se på den Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Catch22 Svart 14.Mars.2014 Del på Facebook Svart 14.Mars.2014 Tja, kommer antakelig an på hvor høyt du setter helsa ;-). Båten holder seg sikkert flytende, ville vært mer bekymret for alt en ikke ser. Er nok ikke fritt for svartsopp og mugg i den skuta der. Bobåt på budsjett tilsier vel kanskje 70-talls seilbåt? Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 14.Mars.2014 Del på Facebook Svart 14.Mars.2014 Som en kar sa til meg etter å ha gitt seg i kast med noe sånt: "Det jeg så av råte var kun ti prosent!" Den båten kostet ham ekeskapet og alt av penger. I etterkant var han veldig klar på at det var et evigvarende pusseprosjekt. Sitér dette innlegget Mvh Solbris II Båtlivet gir meg de største gleder! Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
VannTro Svart 14.Mars.2014 Del på Facebook Svart 14.Mars.2014 Og Geir, du har hatt 2 båter som har gått ned tidligere..... Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
Geir Hel Svart 14.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mars.2014 Får uansett holde meg til neste båt er plastbåt planen som eg har sagt til meg selv Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Hakkannen Svart 14.Mars.2014 Del på Facebook Svart 14.Mars.2014 Her du heldig finner du ei Randesund-skøyte til salgs, enkelte av disse ble bygget i glassfiber Så ei slik ei på finn for en stund tilbake, 35 fot og egentlig en veldig kjekk båt. Sitér dette innlegget Link to post
Kire Svart 14.Mars.2014 Del på Facebook Svart 14.Mars.2014 Håper da inderlig du går for plast neste gang. Nok er nok Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 14.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Mars.2014 Detta noe å satse på ? http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=47192700&searchclickthrough=true Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
Sun Flyer Svart 15.Mars.2014 Del på Facebook Svart 15.Mars.2014 (redigert) Ja, det er solide båter. Motoren kan være ok. Redigert 15.Mars.2014 av Sun Flyer (see edit history) Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Otto R Svart 15.Mars.2014 Del på Facebook Svart 15.Mars.2014 Du bør vel holde deg til plastbåt, som flyte kan , siden du har litt dårlig erfaring med utette båter Sitér dette innlegget Link to post
Fishermidas Svart 15.Mars.2014 Del på Facebook Svart 15.Mars.2014 Denne skjøyta er omtalt tidligere og eier er her inne på forumet ! ! Sitér dette innlegget Link to post
Fishermidas Svart 15.Mars.2014 Del på Facebook Svart 15.Mars.2014 Tråden heter: Nytt medlem som sullet seg inn her:) Sitér dette innlegget Link to post
Efre Svart 15.Mars.2014 Del på Facebook Svart 15.Mars.2014 Godt verksted/plass, mye tid og god tilgang til materialer så er jo båten overkommelig, spørsmåleter vel mer om du skal hele tiden kontinuerlig 'nødreparere' eller faktisk restaurere/pusse opp Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 15.Mars.2014 Del på Facebook Svart 15.Mars.2014 Den Oksøen så da ut som en høvelig hybel! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Mariell Svart 15.Mars.2014 Del på Facebook Svart 15.Mars.2014 (redigert) Detta noe å satse på ? Må da være betraktelig bedere enn treskjøyta. Flere BP, medlemmer som har båten sin som bolig/vinteropplag/hytte i Horten gjestehavn. Muligens en av dem som kjenner noe til båten. Redigert 15.Mars.2014 av Mariell (see edit history) Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
M/S AIOLOS Svart 16.Mars.2014 Del på Facebook Svart 16.Mars.2014 Den seilbåten har jo både motor og seil, seile kan du gjøre som du vil med. Ville gått for den jeg Geir, der kan du kose deg uten fare for at den går ned ved kai. Regner med du har fått din dose av slikt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.