thomas73 Startet 17.Mars.2014 Link til dette innlegget Startet 17.Mars.2014 (redigert) Hei Båtfolk:-) Er det noen her eller noen som vet hvor jeg skal henvende meg ang. fargekode på den opprinnelige fargen min gamle Alicraft? Mvh Thomas:-) Redigert 17.Mars.2014 av thomas73 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 17.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2014 Det står Alicraft på denne lista : http://www.norboat.no/file.php?id=575 Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
thomas73 Svart 17.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2014 (redigert) Takk så mye SB! Jeg skrev en mail ditt og fikk raskt svar:-) Her er tilbakemeldingen jeg fikk: Hei Thomas. Vi har et par gelcoatkoder til denne og de er følgende. Jotun 80008, hvit med liten grå tone Jotun 30032, hvit med litt gul tone Begge får du kjøpt som sparkel i tuber hos bland annet www.seasea.no Mulig at Maritim kanskje har det og, eller en vell sortert båt utstyrs butikk, nær deg kan ha det. Med vennlig hilsen Peter Gustafsson Daglig leder Så da sjekker jeg ut disse fargeprøvene mot båten min:-) Redigert 17.Mars.2014 av thomas73 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
thomas73 Svart 17.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2014 Disse fargene virker som om de er veldig mye lysere enn det båten er! Men, jeg har fått en fargeprøve- boks, så vi får se når jeg skal ned til båten på fredag:-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.