fredde1972 Startet 17.Mars.2014 Del på Facebook Startet 17.Mars.2014 Finner ikke noe på webben. Mener jeg leste det skulle starte denne uken. Noen som kan komme med noen detaljer? Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Emma Svart 17.Mars.2014 Del på Facebook Svart 17.Mars.2014 Det kan vel tenkes at en annen båtutstyrforretning tar over hele konkursboet? Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
fredde1972 Svart 17.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Mars.2014 3/3-2014: Opphørssalg: De tidligere eierne av butikken har avtalt med boet at de overtar varebeholdningen. Maritim vil bistå slik at varene avhendes gjennom et opphørssalg. Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 18.Mars.2014 Del på Facebook Svart 18.Mars.2014 http://www.maritim.no/maritim-tonsberg Fernanda Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
fredde1972 Svart 18.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2014 Men ingen vet fortsatt NÅR det er? Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 20.Mars.2014 Del på Facebook Svart 20.Mars.2014 (redigert) Den tidligere Maritim butikken på Ås ved E18 utenfor Tønsberg har stengt. Opphørssalget starter tordag 20. mars. Gavekort og tilgodelapper fra butikken kan benyttes under salget. Åpningstider: Hverdager 12.00 - 19.00 Lørdager 10.00 - 15.00 Maritim jobber med å finne nye samarbeidspartnere for å drive butikken videre. Ta gjerne kontakt med oss dersom du er interessert. Oppdatert informasojn finner du her: http://www.maritim.no/maritim-tonsberg Redigert 20.Mars.2014 av Mariell (see edit history) Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
All In Svart 20.Mars.2014 Del på Facebook Svart 20.Mars.2014 For de som skal dit, var det noe å hente på salget i dag? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 20.Mars.2014 Del på Facebook Svart 20.Mars.2014 Jeg var på Maritim på Slependen i går. Kjøpte 50 meter Roblinan (ankertau) og en ny låseskive til propellmutteren. Når jeg kom til kassa sa damen.. så har vi 20% rabatt på alt i butikken i dag. Ok, takk sa jeg. Hadde ikke sett noe reklame for det noen sted, men.. Fint for oss forbrukere, men sikkert ikke så bra for regnskapet til Maritim ? Sitér dette innlegget Link to post
fredde1972 Svart 20.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mars.2014 Kan noen som har vært der si noe om hva de har og hvor mye ting er satt ned? Gidder ikke å kjøre til Tønsberg om avslag og bensinpenger går opp i opp :) Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 20.Mars.2014 Del på Facebook Svart 20.Mars.2014 De påstår 20-80%, men på hva??? http://ext.makenewsmail.com/read/41465/81413397/4777 Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
mb_belinda Svart 20.Mars.2014 Del på Facebook Svart 20.Mars.2014 Drar en kort tur inom på vei hjem fra jobb (17.00). Noe spesielt folket ser etter? Sitér dette innlegget Link to post
Baard Svart 20.Mars.2014 Del på Facebook Svart 20.Mars.2014 Var der i dag og fikk kjøpt blant annet en ny ventil til stikk kabinen som var slått av 50%. Jeg kikket rundt i butikken men kunne ikke finne noe som var satt ned mer enn 50%. Det var for det meste 20, 30 og 40%. Var fortsatt en del varer igjen i butikken når jeg var der klokken 14.... Nå er det vel slik at de beste tilbudene kommer siste dagen, men da må man også ta sjansen på at ting ikke er der lenger.... Sitér dette innlegget /Baard Link to post
S/Y Emma Svart 20.Mars.2014 Del på Facebook Svart 20.Mars.2014 Det vanlige ved opphørssalg er at man gir litt rabatt i starten, så eskalerer det til det blir nesten gi-bort-pris, men da er det sjeldent så mye attraktivt igjen. De vil jo selvsagt ha mest mulig penger for utstyret, så da nytter det ikke å pøse på med 80 prosent rabatt første dagen. Sitér dette innlegget Følg S/Y Emma på Facebook • Blogg: To år på langtur med S/Y Emma Link to post
Olepo Svart 20.Mars.2014 Del på Facebook Svart 20.Mars.2014 (redigert) Jeg var en tur innom idag rundt kl 13. Som forventet var det fullt kaos og køer både på parkering og i butikken. Mye folk som handlet, så det mest attraktive tømmes nok forholdsvis raskt. 20% på vedlikeholdsartikler, bunnstoff osv. 30 og 40% på tauverk og fortøyningsutstyr. 50% på bøker/litteratur. 40% på BEP brytere/paneler. Egne priser på plottere/elektronikk, (svært begrenset utvalg). Fikk inntrykk av at det meste gikk til 20, 30 og 40%, dessuten var det noen som snakket om at veiledende priser var forholdsvis høye. Det så ut til at de hadde godt utvalg av flyteplagg/vester og seilklær. Selv kom jeg ut med noen lengder tau, rykkdempere, teakrens, papirkart og en bok etter alt for lang tid i kø .... Redigert 20.Mars.2014 av Olepo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
båtløskar Svart 20.Mars.2014 Del på Facebook Svart 20.Mars.2014 opphørssalget sluttet idag 19:30 om det fortsetter imorgen veit jeg ikke noe om. men jeg var fornøyd der idag. kjøpte septikgiver og instrument med alt jeg trenger til 600 kroner egentlig pris var over 800 kr. det er jo ikke halv pris akkurat men når man har brukt nok båtlapper på utstyr osv over vintern så var det helt greit :P var mye annet med gode store avslag. jeg syntes det var lite på 20% mer 30 og 40 % sinnsykt mye folk der idag, jeg måtte parkere helt oppe ved veien for og få plass Sitér dette innlegget Link to post
GlennIversen Svart 20.Mars.2014 Del på Facebook Svart 20.Mars.2014 http://www.tb.no/video?videoId=295E4873 Noen som kjenner seg igjen :-) fra dagens Tønsberg Blad.Ser daglig leder der har nok å henge fingrene i om dagen og ikke all fokusen går med til butikken, ser dere på neste link så har han nok å jobbe med på fritiden også.http://www.nrk.no/sport/kongsvinger-protest-mot-tonsberg-1.11619769 Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
Dr Gonzo Svart 21.Mars.2014 Del på Facebook Svart 21.Mars.2014 http://www.tb.no/video?videoId=295E4873 Noen som kjenner seg igjen :-) fra dagens Tønsberg Blad. Ser daglig leder der har nok å henge fingrene i om dagen og ikke all fokusen går med til butikken, ser dere på neste link så har han nok å jobbe med på fritiden også. http://www.nrk.no/sport/kongsvinger-protest-mot-tonsberg-1.11619769 Han du her sikter til er ikke han som har vært daglig leder det siste halvannet året! -De satt inn eierens TOTALT uerfarne sønn som daglig leder da han du her sikter til hadde alt for mye annet å gjøre. -Man ser den aktuelle karen i bakgrunnen på tb.no`s video. Det er også verdt å nevne at de ikke hadde noe som helst erfaring fra denne bransjen før oppstart, noe som åpenbart har vært en fellende faktor. -Men butikk skulle dem ha... Dr Gonzo Sitér dette innlegget Link to post
GlennIversen Svart 21.Mars.2014 Del på Facebook Svart 21.Mars.2014 (redigert) Han du her sikter til er ikke han som har vært daglig leder det siste halvannet året! -De satt inn eierens TOTALT uerfarne sønn som daglig leder .......... Dr Gonzo ok, hva med denne linken da : http://www.batmagasinet.no/artikkel/b%C3%A5tutstyrsbutikk-i-t%C3%B8nsberg-konkurs her påstås det noe annet, selv han kaller seg daglig leder sakset fra repotasjen jeg sikter til " Nok er nok -Vi har brukt en del millioner i løpet av årene for å få dette til å gå rundt, men dessverre har fortjenesten vært for liten, sier daglig leder Roar Berg til Båtmagasinet i ettermiddag" Er ikke enkelt å forstå hvem hva hvor i disse dager Redigert 21.Mars.2014 av GlennIversen (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
Dr Gonzo Svart 21.Mars.2014 Del på Facebook Svart 21.Mars.2014 ok, hva med denne linken da : http://www.batmagasinet.no/artikkel/b%C3%A5tutstyrsbutikk-i-t%C3%B8nsberg-konkurs her påstås det noe annet, selv han kaller seg daglig leder sakset fra repotasjen jeg sikter til " Nok er nok -Vi har brukt en del millioner i løpet av årene for å få dette til å gå rundt, men dessverre har fortjenesten vært for liten, sier daglig leder Roar Berg til Båtmagasinet i ettermiddag" Er ikke enkelt å forstå hvem hva hvor i disse dager Jeg lurte på det samme når jeg så det, men tror nok saken er så enkel at siden han var daglig leder fra starten må han nå ta smellen. Bildet i Båtmagasinet er dessuten et arkivfoto... Men det kan jo også være at "lillegutt" bare har vært stedfortreder, og ikke på papiret. Men det er ihvertfall han som har hatt ansvaret, og også presentert seg som "daglig leder" det siste halvannet året ca... Men en ting er sikkert, de var uansett ikke de rette til å drive i båtbransjen!! -Vi får vel bare håpe Maritim finner nye drivere til franchiset slik at vi kan handle båtutstyr til konkuransedyktige priser i fremtiden også Dr Gonzo Sitér dette innlegget Link to post
M/B Cathy Svart 21.Mars.2014 Del på Facebook Svart 21.Mars.2014 Kjenner meg igjen der på vidoen ja ;-) Dessverre må jeg si at denne butikken nærmest alltid har skuffa. Lite utvalg i perioder, dårlig service dvs for lite folk på jobb, ansatte med for liten erfaring og kunnskap. Butikken kunne helt klart fungert med en litt annen beliggenhet og management. Synd, men sånn er det. Tøff bransje. De utrolige rabattene må jeg si uteble første dagen hvertfall. Ett system basert på notater fra lageret tok sinnsykt lang tid og skapte enorme køer ved kassene. Det finnes gode alternativer i Sandefjord og på barkåker. Med kunnskap/service. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.