Heed9801 Startet 17.Mars.2014 Link til dette innlegget Startet 17.Mars.2014 Jeg vil bygge en båt av tre, skal kunne dra en fem hester noen som har en plan? Ikke større en,10 fotModerator har endret emnetittelen. Var opprinnelig Bygge båt hvilket ikke er iht reglene for "Båtforumet".Alle må vennligst lese disse før man poster. Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 17.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2014 Du kan jo kontakte Fevik trebåtbyggeri ellers så ligger det mye på nettet. Google Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 17.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2014 Å bygge i tre er så mangt. Ser du i signaturfeltet mitt er det linket til en båt jeg bygger. Den er 10', i tre, og det kan plane med en 5-hester (i følge Glen-L). Den bygges i finér. For enkelte er det kanskje ikke "tre" nok, så det er jo greit om du utdyper om du er ute etter en liten kjapp racer eller ei tradisjonell klinkbygd rojolle. Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.