Artekno Startet 17.Mars.2014 Del på Facebook Startet 17.Mars.2014 Finn.no har kategori for Båt-Motordeler, både under Båter (kr 279,-) på på Torget (kr 39,-). Det virker som de har ansatt en komplett idiot til å drive silingen der, og han tar annehver annonse inn og ut... Jeg prøver feks å selge en delemotor (påhenger) til rundt 500-lappen. Jeg blir nektet å legge den på Torget under BÅT-MOTORDELER, og blir henvist til BÅTER-MOTORDELER. De vil altså ha 65% av salgssummen på delemotoren for å legge den ut... Jeg blir så inn i hampen irritert! Er det noen som kjenner noen, som kjenner noen, som kan gå inn på call-senteret der og fike til guttungen som kødder med meg?? Eller mer seriøst, hvilke erfaringer har dere med å få godkjent salg av ting og tang til båt på TORGET (til kr 39,-). Sitér dette innlegget Maja - LI6522 - MMSI: 258 137 150 Link to post
Møkkalasset Svart 17.Mars.2014 Del på Facebook Svart 17.Mars.2014 Ta av dekselet før du tar bilde. Da ser de sikkert ikke at det er en påhenger... Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 17.Mars.2014 Del på Facebook Svart 17.Mars.2014 Ta av lokket som Møkkalsset sier, og legg motoren på garasjegulvet sammen med et par andre ting som skal selges :-) Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 17.Mars.2014 Del på Facebook Svart 17.Mars.2014 .... og rediger heller bildene etterpå Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Artekno Svart 18.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2014 De ga seg.... Refuserte den 6 ganger. Så skrev jeg klage, og den ble godkjent som den var. Åpenbart personavhengig vurdering ja... Sitér dette innlegget Maja - LI6522 - MMSI: 258 137 150 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.