nordan family 27 Startet 17.Mars.2014 Link til dette innlegget Startet 17.Mars.2014 (redigert) Har en kalesje på båten som er konstruert slik at kalesjestengene ligger an mot kalsjevinduene på hele 4 av 11 vinduer. Rimelig dum konstruksjon, da kalesjestengene blir veeeeeldig varme i solen, og svir kalesjevinduene først brune, og deretter sprekker de stive av solsteking. Har byttet flere vinduer før, og holder på med ny runde nå. Så nå kunne jeg tenke meg et trekk eller beskyttelse over kalesjestengene i vinduene. Noen tips eller råd? Det er jo meget synlig, så det hadde vært greit med noe som gjorde jobben og samtidig så greit ut når det går i hele lengden på vinduene. Redigert 17.Mars.2014 av nordan family 27 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 17.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2014 (redigert) Jeg har surret mine stenger med hvitt nylonsnøre. Det går med noen ruller snøre men ser fint ut og løser nevnte problem. Redigert 17.Mars.2014 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kire Svart 17.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2014 Du kler de med semsket skinn. Rett og slett limer det på, så er du kvitt det problemet Sitér dette innlegget Link to post
VirtualMe Svart 17.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 17.Mars.2014 Hos Doxa anbefalte de å sy inn "sprosser" av kalesjestoff. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.