ydalir Startet 17.Mars.2014 Del på Facebook Startet 17.Mars.2014 (redigert) I skjøten mellom skrog og dekk har jeg lagt en stripe hvit sika, fordi jeg syntes det så pent ut. Sika blir hard, og gulner etter noen år, så nå skal jeg ta det vekk og legge på nytt. Er det noen som har tips til hva jeg kan bruke i stede for sika, som vil holde seg hvitt og pent lengre? Redigert 17.Mars.2014 av ydalir (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 17.Mars.2014 Del på Facebook Svart 17.Mars.2014 Bruk heller grå tec7. Den holder seg pen og helt grå. Jeg bruker ikke hvit fuge hvor den er synlig . Din båt er jo nesten samme båt som min comfort 30 . Sitér dette innlegget Link to post
ydalir Svart 18.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2014 Takk, det skal jeg prøve Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 18.Mars.2014 Del på Facebook Svart 18.Mars.2014 da blir det slik: Husk å skrape rent, vask godt med aceton og masker opp. Dersom det tidligere er brukt silokon bør man også rubbe opp med våtslipepapir før ny vask. Husk at tec7 herder relativt fort, så man må være effektiv når en drar fingeren over. Sitér dette innlegget Link to post
ydalir Svart 18.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2014 pent :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.