ydalir Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 (edited) I skjøten mellom skrog og dekk har jeg lagt en stripe hvit sika, fordi jeg syntes det så pent ut. Sika blir hard, og gulner etter noen år, så nå skal jeg ta det vekk og legge på nytt. Er det noen som har tips til hva jeg kan bruke i stede for sika, som vil holde seg hvitt og pent lengre? Edited March 17, 2014 by ydalir (see edit history) Quote Link to post
Eureka Posted March 17, 2014 Share Posted March 17, 2014 Bruk heller grå tec7. Den holder seg pen og helt grå. Jeg bruker ikke hvit fuge hvor den er synlig . Din båt er jo nesten samme båt som min comfort 30 . Quote Link to post
ydalir Posted March 18, 2014 Author Share Posted March 18, 2014 Takk, det skal jeg prøve Quote Link to post
Eureka Posted March 18, 2014 Share Posted March 18, 2014 da blir det slik: Husk å skrape rent, vask godt med aceton og masker opp. Dersom det tidligere er brukt silokon bør man også rubbe opp med våtslipepapir før ny vask. Husk at tec7 herder relativt fort, så man må være effektiv når en drar fingeren over. Quote Link to post
Recommended Posts