Torsen67 Startet 17.Mars.2014 Del på Facebook Startet 17.Mars.2014 (redigert) Hei Dette belegget/lerretet er hvitt med lysegrå tynne striper som ser litt typisk maritimt ut. Platene på motorkassa skal skiftes da disse har begynt å svelle. Hvilke type plater går jeg for her? Belegget vil jeg prøve å få tilnærmet likt og som er like solid. Regner dette skal limes på med kontaktlim. Noen som vet hvor jeg får kjøpt dette til en fornuftig penge? Redigert 17.Mars.2014 av Torsen67 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 18.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2014 Ingen som kjenner til dette produktet? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 18.Mars.2014 Del på Facebook Svart 18.Mars.2014 Legg ut et godt bilde så får du nok hjelp Sitér dette innlegget Link to post
GEHU Svart 18.Mars.2014 Del på Facebook Svart 18.Mars.2014 Nautolex dørkbelegg mener jeg å huske at det heter. Dette fåes på rull i båtutstyrsbutikker. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 18.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2014 Er nok dette belegget jeg skal ha ja. Men ikke lett å finne den som er hvit. Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 18.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2014 En annen ting som er litt dritt, ser ut til at begge lokkene til motorrommet må byttes. Det øverste laget på finerplatene har løsnet og begynt å slå seg i bølger. Da blir det nye lemmer/lokk eller hva det heter. Vurdere faktisk å male de med noe antisklibelegg i off-white. Noen tips til det? Sitér dette innlegget Link to post
Torsen67 Svart 19.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Mars.2014 Noen som har tips til forrige innlegget mitt? Går det å male motorlokket med noe som tåler saltvann og er vanntett? Hvor kjøper man vannfast finer til en hyggelig pris? Alle listene på lokkene er i aluminium og er i god stand samt lett å skru av. Tror det kan bli bra med riktig maling hvis det finnes. Sitér dette innlegget Link to post
KVIC Svart 20.Mars.2014 Del på Facebook Svart 20.Mars.2014 Kjøp nye teak dørkplaterferdig med nater, legg de gamle oppå som mal. Sag fra baksiden med vippesag eller forsiden med båndsag. Tett alle ubehandlede ender med lakk eller olje for å unngå vanninntregning. Du får ved å gjøre dette en fantastisk oppgradering for noen få båtpenger. Båten blir utrolig mye hyggeligere inni. Har selv gjort det med hell i en Windy 22s. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.