Jump to content

Erfaring med BoatBuddy sine produkter

Elmer

Recommended Posts

Hei, folkens! :smiley:

Siste båtmagasin har en reportasje med produktet "Grynt" fra BoatBuddy. Har noen prøvd dette produktet og eventuelle andre produkter fra samme fabrikat? Hva er i så fall erfaringene? Testen i båtmagasinet ser jo lovende ut.

Hei

Ja, jeg har brukt dette på min båt. Dette erfarte jeg at er av få produkter som holder hva de lover. Lett å bruke, og meget bra resultat.

Båtmagasinets April nummer skulle vel ha en litt mer utfyllende repotasje om disse produktene.

Spennende, Jossur! :smiley:

Da var det "Grynt" du brukte? Det står at det kun er ment for vertikale flater, altså at jeg i tilfelle ikke kan bruke det på styrhustaket, baug, dollbord og kabintak. Stemmer dette, eller brukte du middelet på hele båten?

Nei, jeg brukte grynt bare i vanlinjen for å få vekk missfargingen her, men jeg måtte prøve meg litt frem for til lengre stoffet står på jo vitere blir det, og større blir forskjellen mot de feltene jeg ikke ville ta.

Bruker også Boat Buddy Surface wash til hoved rengjøring om våren, Boat Buddy surface protect til polering og Boat Buddy Wash & sealer som vaskemidel ved behov gjennom sesongen.

Meget godt fornøyd med alle produktene. En fra samme båtforening brukte produktet Marine surface cleaner, også med meget godt resultat ( så for meg ut som samme produkt)

Du kan lese om hele produktserien på " Boatbuddy.no "

Lykke til