Raymond Romsdal Startet 18.Mars.2014 Del på Facebook Startet 18.Mars.2014 Selger båten, og synes selv prisen er rimelig.. hva syns dere? Er det så rimelig at man blir skeptisk? eller er det kurrant pris? http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=47206218&editAd=true Sitér dette innlegget Link to post
FM 8-12 Svart 18.Mars.2014 Del på Facebook Svart 18.Mars.2014 Sleiping ;-) følger ikke med på den type båt, men rasende billig syns jeg ikke det var Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 18.Mars.2014 Del på Facebook Svart 18.Mars.2014 Det ligger en like gammel Bayliner på 22 fot på finn.no. Den koster 70 000. Også en amerikaner..... Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 18.Mars.2014 Del på Facebook Svart 18.Mars.2014 Snikpromotering er ikke lov her... Sitér dette innlegget Link to post
Sone II Svart 18.Mars.2014 Del på Facebook Svart 18.Mars.2014 (redigert) Jeg tenker at prisen er så lav at den er en god del høyere enn det forhandleren er villig til å betale. Og et patetisk forsøk på å true med at i såfall blir prisen høyere etter en bestemt dato, gir god grunn til være svært skeptisk til den "lure" selgeren Redigert 18.Mars.2014 av Sone II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 18.Mars.2014 Del på Facebook Svart 18.Mars.2014 (redigert) I en annen tråd promoteres båten til 70k ;-) tror ikke du bør bekymre deg for at folk blir skeptiske pga prisen på finn. Før: 70k. NÅ: 100k https://baatplassen.no/i/topic/105540-alternativ-til-skibsplast-dc-18-20-fot/?p=1550139 Nice try ;-) Redigert 18.Mars.2014 av sap_2000 (see edit history) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Raymond Romsdal Svart 18.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2014 Er det ikke lov og spørre heller? Baylinern har jo topp paknings havari og det som måtte følge med.. tipper derfor prisen er Sitér dette innlegget Link to post
FM 8-12 Svart 18.Mars.2014 Del på Facebook Svart 18.Mars.2014 Ny motor får du for 23k da havner den på 93k med ny motor Sitér dette innlegget Link to post
Raymond Romsdal Svart 18.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2014 Har innbytte pris på 100k så ingen problem dær.. å båten går den 25.03 så ingen problem dær heller.. Har vært et rent helv..te hele handelen jeg holder på med.. da jeg fikk beskjed av mengleren som tok seg av saken at jeg kunne avertere båten for 70k så slapp de å få den fraktet til stavanger.. men, etter en evig rundans med AY og megler som sluttet brått... så har jeg og eier kommer i kontakt og innbytte prisen er 100k... Men, om noen er intressert så tenker jeg det er dumt å ikke værtfall legge den ut.. mange som titter men, ingen som tar tak.. derfor jeg under på om prisen er ugunstig.. men, da ser det ikke ut som det.. Sitér dette innlegget Link to post
Raymond Romsdal Svart 18.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2014 FM 8-12: og motoren hopper på plass av seg selv? tror ikke montering og koster noe? om man ikke gjør ting selv.. og tid er jo og penger ;) Sitér dette innlegget Link to post
Mizar Svart 18.Mars.2014 Del på Facebook Svart 18.Mars.2014 Siden du spør: Jeg ville tatt betalt av selger hvis jeg skulle overta og bruke en båt med 260 HK bensinmotor. Sitér dette innlegget Makthavere som velger propaganda som metode tar skjebnesvangre valg. De hisser opp mennesker. De appellerer til deres instinkter, ikke fornuften. (-Hans Rustad-) Link to post
FM 8-12 Svart 18.Mars.2014 Del på Facebook Svart 18.Mars.2014 Ok to dagers skruing. Du spurte, jeg bare svarer. Å for 100k hadde jeg nok heller sett etter noe med diesel. Kjøpers marked så det holder Sitér dette innlegget Link to post
Raymond Romsdal Svart 18.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2014 Så, ser det bedre ut nå i annonsetekst? Sitér dette innlegget Link to post
Raymond Romsdal Svart 18.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2014 Joda, mange som er intressert i diesel.. men, da har man andre kostnader.. kan starte en stor diskusjon om hva som er billigst å ha i lengda.. diesel er seff. lurt om man kjører mange timer i året.. men, gjennomsnittsmann i gata så ligger båtene lengre parkert en i bruk.. å da kan litt dyrer i drift forsvares med billigere vedlikedhold.. Som sagt, om man skulle råke utfor komplett motorhavari så koster ikke selve delene noe i forhold til diesel.. Sitér dette innlegget Link to post
Jadarholm Svart 18.Mars.2014 Del på Facebook Svart 18.Mars.2014 Men at du ikke har testet toppfart høres jo helt utrolig ut. Alle er vel interessert i å prøve det? Er du redd motorhavari, eller går den bare ikke 40 knop? Sitér dette innlegget Link to post
Raymond Romsdal Svart 18.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Mars.2014 Skal jeg være helt ærlig så har jeg aldri testet, har alltid guttungen med og liker ikke å teste sånt med en 4åring i båt.. både båtselger å sist eier har informert om dette.. etter hva jeg ser så er det ikke uvanlig fart mtp motor og båt. Sitér dette innlegget Link to post
JørgenL Svart 18.Mars.2014 Del på Facebook Svart 18.Mars.2014 Ok prisantydning. Selv har jeg bare hatt god erfaring med bensinmotorer tidligere, billig vedlikehold og starter bokstavelig talt bestandig. Markedet bestemmer prisen, men det er jo bare å håpe at du får en ok pris. Lykke til!:-) (Vil tippe at rundt 70' er en "riktig " salgspris, men tror da folk kommer/ringer å byr tross 100' i annonse) Tvi tvi Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 19.Mars.2014 Del på Facebook Svart 19.Mars.2014 Prisen kan jeg ikke si noe om men når man skal selge noe så tror jeg det er viktig at språket i annonsen er tillitvekkende. Teksten i denne annonsen ser ut som om den er kjørt gjennom en dårlig automatisk oversetter. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 19.Mars.2014 Del på Facebook Svart 19.Mars.2014 Synnes også den er godt overpriset tatt i betrakting at den har bensinmotor.. Blir spennende å se hva du får for den...følger du opp det også ?? Vi kan ta et slags "Solgt " som på NRK, se hvem som kommer nærmest solgt pris ... Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 19.Mars.2014 Del på Facebook Svart 19.Mars.2014 Synes også at denne båten er overpriset. Har du bud på 100K i innbytte fra forhandler såmå du kvitte deg med den med en gang..... Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.