Jump to content

Selge båt: er prisen så lav at man blir skeptisk?

Raymond Romsdal

Recommended Posts

Har innbytte pris på 100k så ingen problem dær.. å båten går den 25.03 så ingen problem dær heller..

Har vært et rent helv..te hele handelen jeg holder på med.. da jeg fikk beskjed av mengleren som tok seg av saken at jeg kunne avertere båten for 70k så slapp de å få den fraktet til stavanger.. men, etter en evig rundans med AY og megler som sluttet brått... så har jeg og eier kommer i kontakt og innbytte prisen er 100k...

Men, om noen er intressert så tenker jeg det er dumt å ikke værtfall legge den ut.. mange som titter men, ingen som tar tak.. derfor jeg under på om prisen er ugunstig.. men, da ser det ikke ut som det..

Joda, mange som er intressert i diesel.. men, da har man andre kostnader.. kan starte en stor diskusjon om hva som er billigst å ha i lengda.. diesel er seff. lurt om man kjører mange timer i året.. men, gjennomsnittsmann i gata så ligger båtene lengre parkert en i bruk.. å da kan litt dyrer i drift forsvares med billigere vedlikedhold..

Som sagt, om man skulle råke utfor komplett motorhavari så koster ikke selve delene noe i forhold til diesel..

Ok prisantydning. Selv har jeg bare hatt god erfaring med bensinmotorer tidligere, billig vedlikehold og starter bokstavelig talt bestandig. Markedet bestemmer prisen, men det er jo bare å håpe at du får en ok pris. Lykke til!:-)

(Vil tippe at rundt 70' er en "riktig " salgspris, men tror da folk kommer/ringer å byr tross 100' i annonse)

Tvi tvi

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...