bratt Startet 19.Mars.2014 Del på Facebook Startet 19.Mars.2014 Etter ca 1/2-1times kjøring stiger oljetrykket til nesten 8 bar. Hva kan jeg gjøre? Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 19.Mars.2014 Del på Facebook Svart 19.Mars.2014 Teste med et annet manometer. Fortsatt for høyt er det trolig ventilen i oljepumpa som er problemet. Sitér dette innlegget Link to post
great7 Svart 19.Mars.2014 Del på Facebook Svart 19.Mars.2014 Kan du ha for mye olje på "tanken"? Sitér dette innlegget Link to post
bratt Svart 8.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2014 Har rengjort og kontrollert både oljepumpa og overtrykksventilen, alt virker helt OK. Dersom dette ikke gjør susen, hva kan det så være? Finnes det noe "renseolje" ala Redex som kan kjøres gjennom oljesystemet? Sitér dette innlegget Link to post
bratt Svart 17.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.April.2014 Kan du ha for mye olje på "tanken"? Nei, oljevivået er midt på peilestaven. Men, er det noen som vet om finnes noe "renseolje" som kan kjøres gjennom systemet og kanskje åpne trange passasjer? Ellers så har jeg åpnet og rengjort og kontrollert både oljepumpa og overtrykksventilen, alt ser normalt ut. Sitér dette innlegget Link to post
bratt Svart 24.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2014 Nei, oljevivået er midt på peilestaven. Men, er det noen som vet om finnes noe "renseolje" som kan kjøres gjennom systemet og kanskje åpne trange passasjer? Ellers så har jeg åpnet og rengjort og kontrollert både oljepumpa og overtrykksventilen, alt ser normalt ut. Er det noen der ute som "vet noe" om hva som kan være galt? Sitér dette innlegget Link to post
Christel III Svart 24.April.2014 Del på Facebook Svart 24.April.2014 Som TMe har nevnt over; sjekk om det ikke er giveren som har fått hikke. Kontroller med et manometer. Sitér dette innlegget MvhSimon Link to post
bratt Svart 29.April.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.April.2014 Har sjekket med externt manometer, viser det samme, -for høyt oljetrykk etter ca. 1/2 times kjøring og turtallet synker merkbart. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.