DieselDahl Startet 20.Mars.2014 Del på Facebook Startet 20.Mars.2014 Jeg vet det finnes endel på eBay, Amazon osv. men vet noen om det finnes forhandlere av Deutsch Connectors i Norge? Sitér dette innlegget Link to post
alfaalfa Svart 20.Mars.2014 Del på Facebook Svart 20.Mars.2014 RS-online har en del Deutsch konnektorer. Jeg har en Cummins Mercruiser QSD 4.2 der jeg i min naivitete tenkte at dette er et produkt som har vært på markedet lenge. Som er en videreutvikling av et eldre produkt så her har man ryddet i bla slikt som valg av konnektorer, std sikringer, god struktur på ledningsnett etc. Så feil kan man ta... På QSD ledningsnetter er det AMP, Deutsch Tyco og omtrent alle andre som noensinne har tilbydt en konnektor. Så jeg endte opp med å kjøpe et sett med Tyco koblinger fra Würth. Med silikonforinger og tetthet som er til marint bruk. Også har jeg skiftet begge dvs han/hun der det har vært nødvendig med forbedringer. Slitsomt og dyrt. Men poenget er at jeg har en slik koffert med slike Steckgehäuse og krimpeverktøy og ser du bor i Rælingen. Så om du har behov og kan skifte han/hun så kan du få Tyco koblinger om det er interessant. Bare si ifra! Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 20.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Mars.2014 Skriveleif i headingen, pokkers stavekontroll... Fikk opplyst her på jobben nå at T&G selger Deutsch o.a. elektrisk hardware. @alfaalfa: Jeg har VP og det er ikke aktuellt å bytte type konnektorer. Mesteparten er jo tilkobling av bokser som ikke kan åpnes og Deutsch DTM er bra nok. Forøvrig trenger jeg noen firepolede plugger til Livorsi instrumenter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.