Delta_1100_FB Startet 1.April.2005 Del på Facebook Startet 1.April.2005 Hei Dere, Jeg lurer på om det finnes noe her som kjenner til en av Fjords 38 fots modeller, er ikke sikker på om den heter Sea Queen38. den er tegnet av Eivind Amble. Hadde hvert fint om noen av dere vet hvor man kan få tak i enten bilder, artikkeler,tester osv av denne båten. Delta 1100 FB Sitér dette innlegget Link to post
Sira Svart 1.April.2005 Del på Facebook Svart 1.April.2005 Se om du finner noe her Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten Link to post
SveinHa Svart 1.April.2005 Del på Facebook Svart 1.April.2005 ....eller i båtplassens Dokumentarkiv. Du finer det også under "Medlemssider" øverst til høyre. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.