Hansi62 Startet 1.April.2005 Del på Facebook Startet 1.April.2005 Har en gammel Rana med røde skai seter som nå begynner å bli stive og sprukne noen steder. Hva bør jeg smøre på for å hindre denne utviklingen? HØ Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 1.April.2005 Del på Facebook Svart 1.April.2005 Hei. Begynner de å sprikke opp er det vel ikke så veldig mye å gjøre. Men Kjøp en flaske Autoglym Bumpercare vinyl og gummifornyer og smør dem med. De vil bli mykere, og aldringen vil reduseres betraktelig. Riftene kan du lime med et vinyllim som heter VLP. Det er utrolig sterkt, og du limer butt i butt. Før dette kan du rengjøre dem med fin stålull (eller en kjøkkenskrubb) og rødsprit. Se bildet under av mine lyse puter. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Bitteliten Svart 1.April.2005 Del på Facebook Svart 1.April.2005 (redigert) Test i siste MotorBoats Monthly (fra England) av ulike stoffer for båtpleie. Blant vinylfornyerne var følgende testet: (karakter i () der * er dårlig og ***** er utrolig, fantastisk bra, eller løp og kjøp som vi sier i Norge) 3M Citrus cleaner (**) 3M Vinyl Cleaner (***) Renevo Vinyl Boat Cleaner (*) Pro Marine rib shine (****) = Best i test Star-Brite Cleaner and Polish (***) Pro Marine på web Kan visstnok kjøpes her Redigert 1.April.2005 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.