Sanztra Startet 24.Mars.2014 Del på Facebook Startet 24.Mars.2014 Hei. Gummikappen til den manuelle lensepumpen i min Saga 27 er morken. Jeg sliter med å finne en ny som er lik den som er i båten. Er det noen som har tips om hvor jeg kan få tak i en som er lik den på bildet (enten bare gummi eller både gummi og plastdeksel)? Selve pumpen er ok, så det er bare plastdeksel og gummi der jeg trenger (trenger 2 stk, da det er det samme på pumpen til septiktank) Sitér dette innlegget xLandkrabbe... nå på 8. sommer på sjøen Link to post
Allegro27 Svart 24.Mars.2014 Del på Facebook Svart 24.Mars.2014 Har du prøvd på maritim.no eller en maritimbutikk? Om jeg ikke ser helt feil skal det være kurant å få tak i ny membran til denne pumpen. Hvis ikke er det vel mange sagaeiere her som kan hjelpe deg med å finne ut av fabrikat på pumpa hvis du ikke vet det fra før.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.