Dykker Startet 26.Mars.2014 Del på Facebook Startet 26.Mars.2014 Skal montere Weaver Quick Kit på badeplattformen på min Scand Baltic 2004 modell. Ser at skruene som følger med Weaver Quick Kit vil gå gjennom badeplattformen og gjennom "dobbeltbunnen" (avstivningen) ytterst. Er det bare å skru boltene gjennom? Ser for meg at det da vil sive inn vann i hulrommet, vanskelig å få tettet dette helt med sikaflex. Bruker man bare selve snapdaviten uten Weaver Quick Kit vet jeg at man kan skru plateskruer ned i fenderlista, samt å vinkle maskinskruene bakerst litt skrått slik at de går klar av avstivningen ytterst på badeplattformen. Men med Weaver Quick Kit vil de som nevnt gå gjennom hulrommet/avstivningen. Eller må jeg bruke slike skruer gjennom dobbeltbunnen, dvs de går kun gjennom selve plattformen, ikke avstivningen underst? http://tender.no/toggler.htm Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 26.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2014 Fikk forsåvidt svar på det jeg spurte om fra Tender.no nå; De anbefalte å kline på sikaflex på anleggsflaten på oversiden og mutter/skive på undersiden. Mao å bore gjennom begge platene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.