kakespiser Startet 26.Mars.2014 Del på Facebook Startet 26.Mars.2014 Hei, Jeg har et svært elementært spørsmål. Jeg har nå pusset ned alle dørkplatene mine, og skal på med Jotun mahogany restorer. Men før jeg begynner, hva bør jeg tørke av alt støvet med? Samboeren foreslår en fuktig klut, men jeg tenker at jeg ikke vil tilføre noe fukt på platene. Bør vi bruke noe annet for å få av støvet før behandling? Sitér dette innlegget Link to post
ehrnst Svart 26.Mars.2014 Del på Facebook Svart 26.Mars.2014 Motip enfetter el. Bør fungere bra Sitér dette innlegget Link to post
kakespiser Svart 26.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2014 Finner ikke ut hvor det selges. Finnes det noe annet eller lignende, eller noen som vet hvor jeg finner dette? Sitér dette innlegget Link to post
Christina 3 Svart 26.Mars.2014 Del på Facebook Svart 26.Mars.2014 Snakket med en angående støping.... Han brukte støvsuger og bare støvsugde han. Mulig det kan være en bra løsning ? Sitér dette innlegget Link to post
abella Svart 26.Mars.2014 Del på Facebook Svart 26.Mars.2014 har du tilgang til en trykklufttanke så blås støv av dei, og pass på at det ikke er støv i rommet der du skal smøre på dei noe Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 26.Mars.2014 Del på Facebook Svart 26.Mars.2014 Jeg pleier å bruke en fille fuktet med rødsprit. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
kakespiser Svart 26.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mars.2014 Er det dumt å bruke klut fuktet med vann? Sitér dette innlegget Link to post
Sanztra Svart 26.Mars.2014 Del på Facebook Svart 26.Mars.2014 Lofri klut med rødsprit er står det på boksene med Respect Deep Coat og boksen med Top Coat som jeg bruker nå om dagen. Sitér dette innlegget xLandkrabbe... nå på 8. sommer på sjøen Link to post
index Svart 26.Mars.2014 Del på Facebook Svart 26.Mars.2014 Er det dumt å bruke klut fuktet med vann? Det som er dumt er at vann tørker saakte, mens rødsprit fordamper fort. Så for å kunne beise samme/neste dag er rødsprit å anbefale. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
ehrnst Svart 26.Mars.2014 Del på Facebook Svart 26.Mars.2014 Du får motipen på Torshov bilrekvista ol. Trikset er som andre sier, at det skal tørke/fordampe med en gang og ikke legge igjen noe belegg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.