Jomes Startet 27.Mars.2014 Del på Facebook Startet 27.Mars.2014 Hei igjen. Dette innlegget gjelder Webasto i båten min. Dette er montert, og det elektriske i båten har vært et kaos. Webastoen gjennstår. Den er montert fra før , men aner jeg må gå over koblinger osv. 1. Steuergerät 5HB 002 809-04 ( TRUR JEG ER TIL STRØM, BARE TRUR ), HVA ER DENNE ? 2. BRENNEREN trur jeg heter HL211 45 / 50 Kw Nr 03/012462 Hvordan koble dette, og hvor finner jeg skjemaer ? Noen som har erfaringer med disse , føler jeg trenger en grundig opplysning vedr dette. Håper igjen på mange kloke svar. Jørn Sitér dette innlegget "Lykken med båt er omvendt proporsjonal med størrelsen". Link to post
Møkkalasset Svart 27.Mars.2014 Del på Facebook Svart 27.Mars.2014 (redigert) Du kan laste manualen ned her (Riktignok på tysk) : http://www.eserviceinfo.com/downloadsm/59195/webasto_HL2011.html Litt nede på siden klikker du på >>to download ....<< Redigert 27.Mars.2014 av Møkkalasset (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.