Jump to content

Hvem kan lage båtinnredning i "bilstandard" på østlandet?

Honduras

Recommended Posts

Jeg har kommet såpass langt på båtprosjektet mitt, at jeg ser meg om etter noen som kan sy opp sitte og ryggpute, Crashgard rundt sittebrønnen og en havnepressening til Squirt'en.

Har sett en del som trekker om båtputer osv, og ærlig talt er det mye bedrøvelig å se. Sikkert billig, men det er ikke mitt primære mål.

Noen som kan tipe om firma eller enkeltpersoner som syr puter osv som holder "bilstandard" når det gjelder rette sømmer, franske sømmer med kontrastfarger osv. Slik man finner i f.eks veteranbiler.

Stilen jeg ser for meg er litt "engelsk sportsbil", og da kan man ikke ha noe halvveis.

Håper det finnes noen som går for å levere ting av høy kvalitet.

Dersom du vil ha "bilstandard", kontakt noen som driver med bilinteriør.

Mange av de som driver med rods og customs bruker vel Tor Stevenson, han er tidligere salmaker hos blant annet Boyd Coddington og vet hva han driver med.

Har ikke snakket med Tor på mange år, men han var tidligere å treffe på 93 86 03 23, det går jo an å prøve ?

bilde

bilde

bilde

bilde

bilde

bilde

Dette er originalstolene til min Fairline som er trukket om hos Rallyartikler på Gjessheim. Selve jobben er gjort i Litauen i vinter. Pris for to stoler og 5 puter på fly (padding) er NOK 9000 for alt sammen. Materialene i stolene er skai på sidefeltene og Alcanterre i sitteputene.

Kvaliteten på arbeidet er kanskje vanskelig å se av bildene, men de er fullt på høyde med Fairline original.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...