biozide Startet 28.Mars.2014 Del på Facebook Startet 28.Mars.2014 Noen som har denne, erfaringer? Sitér dette innlegget Link to post
Allegro27 Svart 28.Mars.2014 Del på Facebook Svart 28.Mars.2014 Jeg satte inn en sånn do for noen uker siden, den fungerer helt supert foreløpig! Like bra som den forrige fra TMC. Sitér dette innlegget Link to post
Flammingokid Svart 28.Mars.2014 Del på Facebook Svart 28.Mars.2014 Var'n billig og bruker'n mye strøm? Sitér dette innlegget Link to post
Møkkalasset Svart 28.Mars.2014 Del på Facebook Svart 28.Mars.2014 Hvorfor spør du når du allerede har kjøpt? Vil du ha hjelp til å angre? Sitér dette innlegget Link to post
Allegro27 Svart 28.Mars.2014 Del på Facebook Svart 28.Mars.2014 Nei den var faktisk ikke så veldig billig, den kosta 1999, på maritim koster en tilsvarende do 2249.. jeg har ikke målt strømforbruket...det er vel på det jevne i forhold til andre elektriske toaletter vil jeg tippe.. Sitér dette innlegget Link to post
biozide Svart 28.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mars.2014 (redigert) Nei Møkkalasset, bare ute etter eventuelle erfaringer og hva jeg har i vente med et slikt toalett. Brukertips og forholdsregler ved å benytte en slik Biltema-dass;-) En ting som var avgjørende for meg var at Biltema har en butikk rett i nærheten, da med tanke på garanti og deler. Redigert 28.Mars.2014 av biozide (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
cavaler Svart 29.Mars.2014 Del på Facebook Svart 29.Mars.2014 Hei, jeg monterte en biltema elektrisk do for ca 3 år siden, fungerer utmerket enda, ikke hatt noen problemer sålangt Hilsen Rune Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 29.Mars.2014 Del på Facebook Svart 29.Mars.2014 Bare pass på at ikke våtservietter ol. går ned der de kliner seg fast i kverna og da får du/dere et shitjobb med å få fjernet det igjen Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.