Jump to content

Hentetråd Bergen - Kristiansund (Blomvik Senior -alias Grethe)

Gutek

Recommended Posts

Det er kveld i Bergen. Båten liger fortøyd innerst i Solheimsviken men nå er alt om bord for oppstart i morgen Det har vært mye sending med sønnen, Jan Ivar som er ukependler til Bergen. Alt fra verktøy til sengeklær og kjøkkenstell skulle nedover. I kveld har vi vært på Ikea for å finne overmadrasser. Dyner og puter ble handlet. Men først av alt vil jeg si at jeg er fornøyd med båten jeg kjøpte usett. Veldig bra når en tenker på at den snart er 30 år.

Forventet avreise i morgen formiddag, og bunkring på Florvåg.

mAIS startes opp i morgen.

Hilsen Gutek

Ship o hoy ....jaja nårtid skal dette ende :rolleyes: ...ikke mere enn den ene omtrent er i havn så begynner den neste .....venter pent i kø så han ikke forstyrrer den pågående hentetråden ...

Her er M-AIS linken til denne tråden ..BLOMVIK SENIOR LIVE AIS
God tur oppover ...skal nok titte innom tråden å følge med litt innimellom .... :wink:

Redigert av LALUNA II (see edit history)

Ha en flott dag på sjøen med gode venner

Laluna II på Marinetraffic via I-AIS

Mer sjø enn forventet utenfor Bremangerlandet, så hastigheten måtte ned. Skulle nok gått indre..

Nei du store min, her har altså "Blomvik Senior" gått rett forbi mitt kjære Batalden utan at eg fekk det med meg :yesnod: , her må ein fylgje med. Og jaggu så gjekk han rett til havs vest av Bremangerlandet og. Der ville eg no absolutt ha rådd han til å gå innsida, når ein kjem på utsida av Hovden så plar det hardne til nesten uansett. Men han greidde brasene utan å :puke: mate krabbene? :pray: Nord Westen er no ei stødig skute så det var vel aldri nokon fare :smiley: . Og så ser eg dei hev funne landligge i Westcruiseren`s fødeplass Måløy, nærmare bestemt Deknepollen, Der er det fint. God tur vidare :seeya:

Redigert av M/B Nordheim (see edit history)

Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS

Diagnose: Erklært kronisk båtintressert.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...