Allegro27 Startet 28.Mars.2014 Del på Facebook Startet 28.Mars.2014 Jeg funderer litt på bruk av kjøleskap på denne årstiden. Kan kompressoren ta skade (eller bli unødig mye slitt) av å jobbe når temperaturen rundt kjøleskapet (under kalesjen) begynner å bevege seg ned mot 0 grader? Sitér dette innlegget Link to post
cavaler Svart 28.Mars.2014 Del på Facebook Svart 28.Mars.2014 er det egentlig behov for kjøleskap når temperaturen er så lav? Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 28.Mars.2014 Del på Facebook Svart 28.Mars.2014 Er det kaldere omgivelser enn du har stillt inn kjøleskapet på stopper vel bare kompressor'n. Ingen fare. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
BØstrøm Svart 29.Mars.2014 Del på Facebook Svart 29.Mars.2014 Snakk med en kjøletekniker, få montert en vendebryter, så funker det som varmeskap, slik at ikke melka fryser. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 29.Mars.2014 Del på Facebook Svart 29.Mars.2014 (redigert) Trådstarter er inne på noe. De fleste kompressorbaserte kjøleskap for hjemmebruk har 10 grader som laveste driftstemperatur, aggregat for båt/camping tåler vanligvis lavere driftstemperatur.Spesifikasjonene finnes i brukerveiledningenfor det enkelte aggregat(google). Redigert 29.Mars.2014 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Allegro27 Svart 29.Mars.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Mars.2014 Takk for konstruktive svar lazyjack og tom-ass :) Sitér dette innlegget Link to post
Dolviking Svart 29.Mars.2014 Del på Facebook Svart 29.Mars.2014 Dette minner meg litt om når jeg var 5-6 år og funderte på om det gikk an å slukke branner med varmt vann:-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.