theppan07 Svart 3.April.2014 Link til dette innlegget Svart 3.April.2014 Unngå høyt turtall? Benytter du lave turtall også med Abralon skivene, eller bare ved rubbing? Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 3.April.2014 Link til dette innlegget Svart 3.April.2014 Jeg har brukt lavt turtall på alt. Husk å holde overflaten fuktig også. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
theppan07 Svart 3.April.2014 Link til dette innlegget Svart 3.April.2014 Ok. Takk for det. Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 3.April.2014 Link til dette innlegget Svart 3.April.2014 Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
lano2 Svart 4.April.2014 Link til dette innlegget Svart 4.April.2014 Hele poenget med Abralon, er jo at du får en unnskyldning for å kjøpe Mirka-maskinen ! Jeg vurderer å pusse opp kjøkkenet ei gang de neste 10 årene, og fikk derfor lov av blondinen å bestille meg en slik: Sitér dette innlegget Link to post
Christensen Svart 4.April.2014 Link til dette innlegget Svart 4.April.2014 Kjenner meg godt igjen med hva du forteller om senebetennelse, ikke lett å holde disse fargede partiene på 80-talls båtene strøkne. På vår 84 modell Skarpnes så hadde jeg hvert år akkurat samme utfordringer hvert år og jeg antar at forrige eier har hatt det også. Rubbing, rubbing og atter rubbing, med det resultatet at det på enkelte steder begynte å skinne svakt igjennom med hvit gelcoat!! Jeg kapitulerte totalt og fikk foliert stripa. ser veldig bra ut foreløpig, men det gjenstår jo å se hvor lenge det holder! Ser at din stripe sitter over fenderlista og da er den nok mer utsatt for mekanisk slitasje enn på vår båt hvor stripa er helt oppunder fenderlista! Uansett så må du ta vare på kroppen din, vonde skuldre er ikke bra og jeg anbefaler å bruke maskin! Sitér dette innlegget Frihet kan kjøpes for penger. I år er 550 liter med blyfri 95 frihet i massevis! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.