båtmann87 Startet 31.Mars.2014 Link til dette innlegget Startet 31.Mars.2014 heisann har fått tak i en turteller ifra vdo og lurer på om denne kan kobles til dynamo? har lett overalt på hjemmesiden til vdo og sleipner og diverse andre plasser, men kan ikke finne noe om hva slags signal disse tar (egen føler event W på dynamo) håper det er noen her inne som har peil på dette Sitér dette innlegget Link to post
NovaMan Svart 31.Mars.2014 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2014 heisann har fått tak i en turteller ifra vdo og lurer på om denne kan kobles til dynamo? har lett overalt på hjemmesiden til vdo og sleipner og diverse andre plasser, men kan ikke finne noe om hva slags signal disse tar (egen føler event W på dynamo) håper det er noen her inne som har peil på dette Hei Jeg har et koblingsskjema til denne, så hvis du sender meg, eller legger ut e-mail adressen din så kan jeg sende deg dette. Sitér dette innlegget Link to post
båtmann87 Svart 31.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2014 Ok :-) det hørs fint ut. Har koblingsskjema selv også, men der står det kun sensor signal, men ikke om det er ifra føler eller dynamo. Sender deg pm med mail. Sitér dette innlegget Link to post
båtmann87 Svart 31.Mars.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2014 og ett annet spørsmål er om vdo instrumenter kan brukes med wema givere? =) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.