båtmann87 Posted March 31, 2014 Share Posted March 31, 2014 heisann har fått tak i en turteller ifra vdo og lurer på om denne kan kobles til dynamo? har lett overalt på hjemmesiden til vdo og sleipner og diverse andre plasser, men kan ikke finne noe om hva slags signal disse tar (egen føler event W på dynamo) håper det er noen her inne som har peil på dette Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
NovaMan Posted March 31, 2014 Share Posted March 31, 2014 heisann har fått tak i en turteller ifra vdo og lurer på om denne kan kobles til dynamo? har lett overalt på hjemmesiden til vdo og sleipner og diverse andre plasser, men kan ikke finne noe om hva slags signal disse tar (egen føler event W på dynamo) håper det er noen her inne som har peil på dette Hei Jeg har et koblingsskjema til denne, så hvis du sender meg, eller legger ut e-mail adressen din så kan jeg sende deg dette. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
båtmann87 Posted March 31, 2014 Author Share Posted March 31, 2014 Ok :-) det hørs fint ut. Har koblingsskjema selv også, men der står det kun sensor signal, men ikke om det er ifra føler eller dynamo. Sender deg pm med mail. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
båtmann87 Posted March 31, 2014 Author Share Posted March 31, 2014 og ett annet spørsmål er om vdo instrumenter kan brukes med wema givere? =) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts