flossen Startet 2.April.2005 Del på Facebook Startet 2.April.2005 Hei.jeg lurer på hvor det er mulig å kjøpe deler til bmc /leyland motorer. og om noen vet om noen linker til hvor jeg kan laste ned manualer for denne motor typen(bruker og verksted manualer). Sitér dette innlegget Link to post
Onsing Svart 2.April.2005 Del på Facebook Svart 2.April.2005 Hei Prøv disse -------------------------------------------------------------------------------- Kings Marine AS Damsgårdsvn. 45, 5068 Bergen Tlf: 55 29 00 60 - Fax: 55 59 04 20 E-post: firmapost@kingsmarine.no Sitér dette innlegget Link to post
flossen Svart 2.April.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.April.2005 takker for responsen men kings er konk for en god tid siden... Sitér dette innlegget Link to post
Quantum Svart 2.April.2005 Del på Facebook Svart 2.April.2005 Foss Maskin i Stavanger og Joros Maskin i Stavanger har deler til BMC. Kings i Bergen har startet opp igjen men under et annet navn. Hadde BMC motor i den gamle båten men jeg har desverre ikke telefonnr eller adr lenger. Jeg tror du kan finne en del manualer her. Sitér dette innlegget Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500 Vårt prosjekt: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046 Hjemmeside: www.GudrunogTrond.com Link to post
flossen Svart 2.April.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.April.2005 takk! kjempe fin link.akkurat det jeg er på jakt etter. kings holder på å starte ja men er ikke oppe å går enda. Sitér dette innlegget Link to post
kgt Svart 3.April.2005 Del på Facebook Svart 3.April.2005 Hei! Har selv en Leyland type 345 6 sylindra...alle deler får jeg fra Nogva i Svolvær. Så langt ikke noen problemer å få det jeg trenger. Nogva var forhandler for disse motorene og leverte blant annet til Viksund. Vilken motor trenger du manual til? Sitér dette innlegget kgt Link to post
fjordholmen Svart 3.April.2005 Del på Facebook Svart 3.April.2005 prøv markussen marine i Bergen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.